aleynayavz ben simdiye kadar 2 kez uyumaadigi zaman artik dayanamayib ayakda sallamak istedim ama.bebegim asla istemedi agladi.bende sallanmaya alistirmak istemem dogrusu.oglumuda nerdeyse 4-5 aylikken o kadar dedilerki ayakda alisdir diye zorla alisdirdim oda istemiyordu.sonra 1,5 yasina kadat mahvoldum sallamamdan.sabaha kadar salliyordim.sonra besikde sallamaya gecirdim inda da aynen sallama durunca uyaniyordu cocukda hirpalandi bende.1,5 yasdan sonra yanima yatarak uyumayi ogretdim oyle rahatladim.simdi kizim icin oglumda paylasimlarindan buyum destek aldigim birinin kitabini siparis etdim.insaAllah daha erken basliycam nirmal uykuya.