Nnuuruuss Kızlar merhaba, Adetimden 2 gün önce test verdim beta değerim 3 çıktı adet günü 2’nin altında diye sonuç geldi bugün adetim 2 gün gecikmişti 1,4 çıktı beta takip etmeye devam etmelimiyim? Doktora Salı gün gideceğim yükselir mi acaba
buseee06 Nnuuruuss o yukselıp alçalan degerlerınjz adet gününüze göre değer vermiş yoksa gebelık yok bence