Merhaba ben daha 27 haftalık hamileyim 12 haftadır ense kalınlığı ile uğraşıyorum başka hiç bir bulgum yok gelişim kilo olarak önde amniosentezde kromozom analizim normal çıktı ama doktor ense kalınlığında bu hastalıkta olabilir dedi ben artık başka test yaptırmayacağım zaten yinede bebeğinde bu hastalık olanların ultrason belirtilerini merak ettim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼