Bebeğim 9 aylık sürekli olarak sol ayak parmak ucunda basıyor yürüme arkadaşı ile yürütürken çoğunluk tam basıyor fakat ayakta durunca parmak ucunda duruyor ayrıca hala emekleme yok tutunup kalkma yok sadece sürünüyor sürünmesi ise sol koldan sağ bacaktan ittirip asimetrik şekilde sürünüyor sizce normal midir