ecemmmay Kızlar doğum yaptıktan sonra emzirmeye devam edip regl olan var mı aranızda ve sütünüzün azalmasına sebep oldu mu
Eminosman_dilek ecemmmay doğumdan 7 ay sonra adet oldum düzensizdi 3 ay süt azalması olmadı ama bebek huzursuz olurdu acaba mı dedim hiç sağım yapıp bkmadım ek gıda var diye
SuMisalii ecemmmay ilk kızımda 50 günlük ken regl olmuştum sütümü de etkilememişti. ikinci kızım 49 günlük henüz olmadım.
syavuz ecemmmay hem emzirip hem mama takviyesi yapıyorum doğumdan 37 gün sonra oldum kırkım çıkmamıştı yani
sankus ahlasmomm_ valla ben artık doktora gitmeyi düşünüyorum cunki sutumde baya azalmış eskisi gibi değil neden hala regl göremedim kafaya taktim
cinarssmommss ecemmmay 1 yıl sonra doğum gününün hemen ertesi günü oldum biyolojik saat denincede ben😂😂😂
ahlasmomm_ sankus ek gıda yedikleri için normal süt azalması bnce ben ilk emziriyorum sonra ek gıda veriyorum 1 yaşına kadar olmayanlar var diye duymuştum