Bebeğim 35günlük. İlk günden beri bu dertle uğraşıyorum hala iyileşme aşamasındayız. Her şeyi denemiş biri olarak size en büyük tavsiyelerim
1.bebek memeyi bıraktığı gibi hemen memeyi kapatın açık kalmasın, hava ile temas ettikçe daha beter kuruyor ve çatlıyor
2.lansinoh hiçbir işe yaramıyor. Geç öğrendim malesef, içeriğinde lanolin bebek için pek iyi bişey değilmiş. Garmastan pomat kullanın onun yerine.
3.düşük asitlikli bi zeytinyağı alın ve sürekli meme uçlarınıza sürün. Emzirmeden 1dk önce bile sürseniz acıyı çok çok hafifletiyor.
4.sakın ha sakın canınız acıdığı için bebeğin emdiği kadarı ile bırakmayın, memede kalan sütü sağın. Bebek 10günlükken mastit başldı bende v antibiyotik kullanmaya başladım. Bu kötü tecrübe sonrası sağımlara başladım.
Youtubedan emzirmeye dair videolar izleyin, bebeğin doğru emdiğinden emin olun mutlaka