gktugum 9 aylık olduk kızlar bugün ishal 4. Kez yaptı sanırım dişten diye düşünüyorum çünkü yan tarafı damağında belirti var ama patlmadı şimdi ishal için bişi yapımmı sizce bilemedim gani hastalıktan ötürü değil ya 🥹
AnnaGloria gktugum ishal hemen müdahale etmemek gerekiyormuş hastalanmayan çocuk sayfasında Melike hanımdan duymuştum ve bize doktor 6 7 8 olursa beslenme bozukluğu halsizlik varsa endişelenmelisin demişti oğlum küçükken çok kaka yapıyordu bu sekılde
gktugum AnnaGloria beslenme değişiklik yok aynı aslında hasta olsa anlarım birde zaten paketli ürün yedirmiyorum yani hasta olmadığına eminim o yüzden bende müdahale etmek istemedim ama meyvelerden işe yarar bişi varsa diye merak ettim balım ☺️