rumeysacanbakan alexab 3 ay kontrolüne götürdüğümde 7 kiloydu şuan tam olarak kaç bilmiyorum rossman yakın çevremde yok maalesef kolay ulaşılabilir bir marka arıyorum
rumeysacanbakan 1mom1 bende ilk günden beri sleepy kullanıyorum ama lastik izleri artık bebeğimi de rahatsız etmeye başladı bide bez numarası büyüdükçe marketlerde bulmak da zor oluyor hep ufak paketler var çok pahalıya geliyor biraz da o yüzden değişmek istiyorum
rumeysacanbakan 123321123 bio natural her yerde bulunmadığı için biraz daha ulaşılabilir bir marka arıyorum
123321123 rumeysacanbakan a 101 lere geliyor ama ben genelde internetten alıyorum ama her markette yok haklısınız
kmomm Molfix pure soft sarı paket yumuşacık ve sıfır taşma. Diğer bezler gibi fışır fışır naylon hissi vermiyor
ayseazsoyler rumeysacanbakan molfix pure&soft ama artık pek bulamaz oldum en son premium aldım gayet iyi sızıntı vs hiç bişey yok
canmanayvesuyu ayseazsoyler premium çıktığı için pure soft artık üretilmeyecekmiş BabyMall çalışanları söyledi 🫠
silabelis neslihanumut49 bebeğim 23 günlük 3,500 kilo prima 1 numara kullanıyorum ama iz yapıyor normal mi sizce
canmanayvesuyu rumeysacanbakan maşallah bebişnizin kilosu varmış bizimki şu an 6600 falan ama 3 normal gibi arada 4 var o yüzden sordum 5 çok büyük gelmiyor mu diye. Ben de bilemedim molfix de denesem mi bi acaba diyorum
eylemm09 ikraraf ben denemek için aldım bitsin diye sık sık değiştirdim incecik bez hemen kızarttı bebeğimi çişi asla emmiyor
eylemm09 rumeysacanbakan canım benim bebeğimde 7 kilo ama 4 numara sleppy hala oluyor daha da devam eder yani 5 numara büyük göbek altından bağla bezi çok sıkıyorsunuzdur belki