momiss Kızlar bebeğim 52 günlük 2 gündür çok huysuz bu akşam da inanılmaz ağlıyor içini alamiyor ağlamaktan . Emdi altını aldım gazı çıktı neden oluyor ki .8 . Hafta atağı mi bu acaba