twobabymom_
Kayınvalideler gelinlerini oğullarının eşi kıymetlisi benim de kızım diye görebilse keşke gelinleri düşman gibi görmekten vazgeçseler bu algı ne zamn değişecek acaba bizde mı öyle olacağız Rabbim nasip ederse ben çok istiyorum gelinimi kızım gibi görmeyi onların mutluluğuna ortak olmayı Allah’ım inşaallah o şekilde olmayı nasip eder