Oğlum 1 ay önce çok şiddetli bir şekilde hızla yüzünü ve burnunu duvara çarptı scooter sürerken. Sağ yanağında çok ağır bir doku zedelenmesi oldu. Morluk %95 geçti ama hala çok silik bir şekilde morluk var,bilmeyen biri fark etmez ama ben fark edebiliyorum. İyileşmesini hızlandırmak için ne yapabilirim? Çok uzun sürdü ya moralim bozuluyor gördükçe