arasssmommm mom97X benim de öyle grip 6 aylık öncesi de 2 kere olduğu için alıştım şimdi burnunu devamlı açık tutuyorum hava temizleyicisi aldım gripten sonra o açık nebülizatörle de hava veriyorum
lAmMelodi mom97X Bizd doktor burun damlası yazmıştı.Birde bitki çayı emzige batırıp veriyordum.Turkiyede yoktur ama onlardan siz doktora söyleyin belki burun için damla yazar.