Naciyeylmz a101 den bedava verseler bir ürün almıyorum eski kalitesi tamamen bitti bence son 1 senedir.
Raflar hep karmakarışık acayip pis bir depo kokusu var resmen.
Eşimle de geçen bunun üzerine konuştuk, artık hiç a101 e girmiyorsun dedi midem bulanıyor aldığım şey içime sinmiyor çöpe atıyorum dedim, haklısın vallahi bende oraya girince o koku direk başımı ağrıtıyor çok kötü kokuyor, bim ondan bin kat iyi dsdi.
Ama benim favori marketim File✨