Bebeğim 22 aylık bugün oyun alanına götürdük orda yaşıtı bir bebek vardı geldi benimle biraz oynadı kendi bebeğimde onunla oynadığımı gördü ve geldi bana vurdu sonrada ansızın diğer bebeğe vurdu o an o kadar kötü oldum ki anlatamam ne diyeceğimi bilemedim. Evde bize falan vuruyor oyuncaklarını atıyor falan. Birkaç ay önce aynı oyun parkında başka çocuklar benim bebeğimi korkutuyorlardi vurmaya çalışıyorlardi bebeğim asla tepki vermiyordu kendini hep geri çekiyordu. 2 ay önce memlekete gittik ve 1 ay kaldık büyük ihtimalle ordaki çocuklardan gördü ve çok hırçınlaşti. Ben telefonla falan konuşurken gelip oyuncak vuruyor başka şeylerle ilgilenmemizi asla istemiyor. Bize vurmasını geçtim ama başkalarına vurmasına nasıl engel olacağım. Başına gelen var mı kızlar bu aylarda normal mi