Alibebek1 myarenb Kesinlikle ben de aynı fikirdeyim Philips maraton kullanıyorum ama şu an kolaylık olsun diye kablosuz süpürge almak istiyorum siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz ve gerçekten memnun musunuz acaba sizinkinden mi alsam
Alibebek1 tineanigra normal süpürge de kullanıyor kuşunuz yoksa bu size yetır mu çekim gücü vs güzel mi ? Kablolu süpürgeye de ihtiyaç duyuyor musunuz yanı
tineanigra Alibebek1 dip köşe yapacaksam normal süpürge ile yapıyorum ama günlük temizlikte dikey kullanıyorum. Çekim gücü gayet iyi ağır da değil kullanımı rahat
esrayusuf46 Ben de 8000 serisi 8349 almak istiyordum ama yorumlarsa belli bir süre sonra performansı düşüyor kılları bile almıyor yazan olmuş