Merhaba kızlar. 5. Ayına girmiş bir bebeğim var yaklaşık 1 aydır tek memeden emmeye başladı. Ve diğer memem resmen kurumuş durumda ordan süt gelmiyor. Şimdi bana emzir diyeceksiniz biliyorum ama emzirmeye çalıştığımda bebeğim süt gelmeyince ağlamaya başlıyor. Boş meme çektiğini anlıyor. Ve ben tek memenin çalışmasından çok huzursuzum. Meme ucum yara oldu. Bazen ateş oluyor bazen çok şişiyor. Ve yine sol memem büyük sağ memem küçük :( benim durumda olan var mı