Merhaba 54 günlük bebeğim var.Son 2 haftadır falan uyumadığı ya da emmediği her sürede ağlıyor.Sürekli ya memede durmak istiyor ya da uyutuyoruz.Doymama gibi bir durum olacağını zannetmiyorum kilo alımı gayet iyi.Biraz gaz sancısı ve kaka yapana kadar saatlerce çok ıkınma yaşıyoruz ama doktor normal olduğunu söyledi.Gazını kakasını yapsa da aynı yani.Yaşayan var mı neler oluyor anlamıyorum