Bebeğim 3 aylık nerdeyse 1 aydır hiç emmiyor emme pozisyonuna getirdiğim an deli gibi ağlıyor nefesi kesilene kadar evet sütüm az ama daha önce az da olsa emiyordu biberonla kandırıp ağzına meme veriyorum yine etki etmiyor fark edip memeyi atıyor. Zaten mamayla besleniyor ve silikon göğüs ucu kullanıyorum. Biberon hem lansinoh aldım hem philips avent ama yinede meme reddi yaşıyorum. Şu hand free göğüs pompası kullanan var mı lansinoh tekli var ama sağacak zamanım yok. Napmalıyım meme de neden durmuyor farklı pozisyonlar denedim ayakta denedim yine de almıyor.
Tek bakıyorum çocuğuma süt sağma zamanım da yok sütyene konan şarjlı pompa önerisi olan var mı ya da emsin diye tavsiye zor durumdayım lütfen acil tavsiye