Merhaba bebeğim 10 aylık oldu geceleri çok emiyor aşırı fazla hani gece boyu emse emcek ama gündüz de bi o kadar az emiyor zaten şu an büyük her şeyi yiyor çok emmesini beklemiyorum ama nerdeyse hiç emmiyor daha da küçük açıkcası bi süre daha emsin istyorum yapabileceğim bir şey var mı çok aşırı hareketli bi bebek o yüzden muhtemelen durmak istemiyo ne yapabilirim bilemedim bu ayda 😀😀