Ben de kuaförde yaptırdım bebeğimi evde bıraktım bir kere gelip 15 dakika emzirip geri kuaföre döndüm Önceden de boya yaptırıyordum ama ilk defa dipten açma yaptirdigim için oryalden kaynaklı bir panik oldum sonradan, doktorum da bir problem olmaz dedi ama çok fazla yazılan şey var kafam karıştı açıkçası