Kelebegim
Betmuncur
Buna baktınız mı? 403 yorumu var ve hepsinde sadece mama... Sizde annesiniz bizde yani buraya girerek 7/24 aptamili pohpohlamayıp, hippe ayyy o kabız etti diyerek mi geçiriyoruz zamanı? Kabul edelim fena kandırılmışız... Yani siz yine iyi gelin bir mamayı kullanırsınız elbette aptamilse aptamil burda sorun başka. Ne demek istediğimi anladımız umarım :(