Arkadaşlar merhaba 13 ay 15 günlük oğlumun son 15 gündür her gece ama her gece fix bezi taşar bez küçük desem değil sıkmıyor iz falan çıkmıyor molfix 5 numara kullanıyorum doğduğu andan itibaren aynı bez üşüyor desem ev 23 derecede sabit uyku tulumu falanda mevcut gece beslenmesi çok sıvı alıyor desem bir kere kalkıyor gce sadece ama her zaman sırılsıklam uyanıyoruz bezi bi beden büyük kullanmayı düşünüyorum bakalım olur inş baxsır da kullanıyorum zıbının altına bezi sabit tutsun diye gece 3,4 gibi bezi de değiştiriyorum hani çok işiyordur dolıyordur bez diye ama yok sabah yine taşmış oluyor çok dönüypr uyurken aşırı hareketli asla sakin uyumaz bezmi kayıyor diyorum anlamıyorum artık çözüm bulan aynı şeyleri yaşayan varmı varsa lütfen yardııımmmmmmmmm
Bide 1 hafta izmire gidip geldik gelmeden 2 güb mnce burnu akmaya başladı hava değişikliğinden büyük ihtimalle 6,7 gündğr devam ediyor yeşile dönmedi allahtan sterimarla hep temizliyorum çekiyorumda baya sümğk çıkıyor ama gece çok tıkanıyor burnu sümükten , kuruluktan değil. Hava nemlendiricisi de var oda hep %65-70 arasında iburamin zero kullanıyorum soğuk algınlığı için doktor vermişti sson 1 gün daha kullanıcam daha onuda kesicem max 5 gün kullanıyoruz çünkü ilacı çok alıştırmak istemiyorum oda geçmiyooor varmı bi fikri olaaan ?? Hepsini tek postta açıyım dedim 2 post yapmanın anlamı yoktuu TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEEEEN 🫶🏻