nisanu Kızlar bebeğimi uyutamıyorum uyumuyor saat 10.30 da yatırmak için odaya geçiyorum 1-1.30 da anca uyuyor geç. Uyuduğu için sabahta 10 gibi kalkıyor gündüz ilk uykusu çok gğzel ama sonrası berbat çok yoruldum artık ne yapmam gerekiyor
ilenalemin nisanu gimdüz erken kaldırmayı deneyin bi.10 çok geç gibi.o yüzden geç uyuyor.erkem kalkmaya alışması lazım