mom97X ailem ile geçirdiğim bayramları 🥺 daha 1 yıl oldu ailemsiz 2 bayram geçirdim ama şimdiden çok özledim eşimin köyünde hiç bayram havası olmuyor bayram için hazırlık vs birşey de yapılmıyor herkes öğlene kadar yatıyor 2. Ya da 3 kişi geliyor benim köyümde bayramdan önce börek sarma tatlılsr yapılır bayram sabahları erken kalkılır herkes güzel kıyafetlerini giyer birbirimiz ile bayramlaşır sonra da gelen misafirleri ağırlar akşam üzeri de babannem hariç evdeki tüm herkes bayramlaşmaya giderdik 🥺🥺