hazal3222 Saçlarımı kızıl çikolataya boyamıştım çok hızlı bir şekilde aktı şu an gözle görülmicek kadar hafif kızıllık var ben kumral boya alıp igorayla birlikte karıştırıp boyasam tutar mı??
linatella hazal3222 kuaför değilim ama yeni bakırdan sarıya dönmeye çalıştığım için söylüyorum aktıkça alttaki Kızıllar çıkar bilginiz olsun
arelinannesi1 hazal3222 instagram da boyalarla ilgi çok iyi bilgi veren bi kadın var yazıyım ismini emine serdar isim Birleşik serdar isminde sonunda 4 tane r harfi var bak bulursun burda isim vermek yasak ondan böyle yazdım
linatella hazal3222 o zaman bi problem olacağını sanmam ama rengin oturması için Bilaller boyamanız gerekir