ezgiii12490 canım çocuğun çok küçük yani hem kendine hem evladına eziyet ben oğlum yaşına girdiğinde hamile olduğumu öğrendim çok şükür hamileliğim çok güzel geçti bulantı vs olmadı ama hiç dinlenemiyosun çocuğunun sana en çok ihtiyacı olduğu zamanlar son aylarda tepe gibi oluyosun çocuğun kucak istiyor dişten dolayı geceleri uyanıyor bel ağrın vs, doğumdan sonra yaşanan vicdan azabı ben 1.5 yaşına kadar emzirdim unutsun diye doğuma 4 ay kala bıraktırdım doğumdan sonrası da zor oluyo