Merhaba canım anneler,yardımınıza ihtiyacım var.Bebeğim 20 aylık ek gıdaya başladığım günden beri reddediyor sadece emmek istiyor.4 kilo 100 gr doğan bebeğim şuan 9 kilo ve 20 aylık.Doktorumuz kalorili mama yazdı ama onu da içiremiyorum.Tükendim.Stresle baş edemiyorum.kendimi ,çocuğumu suçlarken buluyorum.20 aydır ne bir uyku düzenimiz var nede yeme.Önerisi olan varsa çok sevinirim.Her yolu her tarifi denedim.kendi haline bıraktığım da oldu,zorla yedirmeye çalıştığımda.Bulduğum her tarifi deniyorum ama sonuç ağlama,ağzından tükürme.Yiyip içmediği için sürekli hasta oluyor.Kan değerlerimiz düşüyor sürekli.Hiçbir çözüm bulamadım.içime su serpecek bi şeyler söylemek isteyen var mı