aybala1 Kızlar kızım 7 aylık ek gıda yiyoruz çok şükür reddetmedi ama verirken sürekli kaşığına saldırıyor kendim yiyeceğim der gibi vermiyor her seferinde elinde çekiyorum normal mi bu 🥹
mavi2601 aybala1 5 aylık tadim yapiyoruz bazen bizimde durum aynı bırakıyorum eline bende ortalik batıyor ama batsın amaan 😂
ayseeeciik25 Benim oğlumda öyleydi kaşığa vuruyordu almaya çalışıyodu her yer batıyordu sonra eline başka şeyler vererek kandırdım şuan çok nadir yapıyor 🤭