adzel nazonunannesi orası öyle ama oğlumda aşırı sütüm vardı hamileliğimin 6. Ayına kadar da emzirdim bu sefer böyle olunca insan büyük hayal kırıklığı yaşıyor mamaya karşı değildim esasında ama kullanınca nedense böyle sanki bebeğime boş su veriyormuşum hissiyatı veriyor 🥲
nazonunannesi adzel okdr ıyı anlıyorum kı… sütü olup özellıkle kesenler var canım benjm vık direk psıkolojıden bence artacak sütünüz devam edın
flanoz Azalmamıştır siz emzirmeye devam edin. Sağım ile çocuğun aldı süt miktarı aynı değildir çocuk ihtiyacına binaen çekiyor merak etmeyin devam edin. Süt arttırıcı besinler alın biraz da uyuyun sütünüz artacsktır.