cahillesohbetikesti Hanımlar oğlum bugün beş aylık oldu sünnet ettirmek istiyoruz Ümraniye’de oturuyorum önerdiğiniz çok iyi dediğiniz bir doktor var mı İstanbul içinden yer fark etmez iyi olsun yeter gideriz fiyat bilgisi de alabilir miyim
TospikEmirr cahillesohbetikesti Ümran tıp merkezinde yaptırdık biz 13 gün önce ümit hanıma fiyat 2700 TL di .
aybukesimsek cahillesohbetikesti ben 3 gün önce oğlumu sünnet ettirdim Manisa’nın ilçesinde yaşıyorum devlet hastanesinde yaptırdım gayet güzel geçti 10 dakika sürdü eve geldiğimizde sadece idranını yaparken bir kaç saat boyunca ağladı akşama kadar toparladı çok şükür çok iyiyiz bir sprey bir antibiyotik şurup birde ağrı kesici şurup verdi 1 hafta banyo yok 1 haftanın sonunda hergün banyo olacak 1 ay sonra da kontrolümüz var şimdiden size de geçmiş olsun
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala cahillesohbetikesti Kız ettirdik de İstanbul’da değiliz 😂İstanbul etiketini ekle
cahillesohbetikesti TospikEmirr aaa evet biliyorum orayı memnun kaldınız mı sizin yavrunuz kaç aylıktı olduğunda iyileşme süreci nasıl oldu pek bilmiyorum bizim ilk
cahillesohbetikesti TospikEmirr son duraktaki ümran tıp merkezini diyorsunuz değil mi ben sitelerine girdim ama ümit hanımın adını göremedim acaba soyadını hatırlıyor musunuz
TospikEmirr cahillesohbetikesti benimde ilk bebeğim 3 aylık olduğu gün yaptık 13 önce bir hafta içinde dikişleri düştü şuan iyileşmiş sayılır bile . Menun kaldık yani lokal anesteziyle yaptılar bizde bebeğin yanındayken sünnet ettiler 20 dk falan sürmedi bile oğlum hiç ağlamadı sünnet esnasında gayet sakindi . İlk çişini yapınca çok ağladı ondan sonra fazla ağlamadı .
aaslanbeyy Barış bağbancı çok iyi çok memnun kaldık. 3 aylıkken yaptırdık 😊 özel klinik instgrmdn bakabilirsiniz
cahillesohbetikesti TospikEmirr çok teşekkür ederim dediğiniz yer bana çok yakın önceliğim orası olacak büyük ihtimalle
TospikEmirr cahillesohbetikesti son durak falan bilmiyorum ben Tuzla’da oturyorum çünkü. Burdan Üsküdara gittik ordan metroya binip bugurludan sonra ki durakta Ümraniye durağında indik son durak değildi yani ondan sonra baya bi durak vardı . Ümit yiğit kadın doktordur . Googlen yazarsanız çıkar hastane numarasını arayıp doktor isimlerini sorabilirsiniz
cahillesohbetikesti TospikEmirr yok bölgenin adı son durak olarak geçiyordu da ümran tıp merkezinin iki şubesi var. Evet sonradan diğer şubeye baktım üsküdarda olana orada buldum dediğiniz ümit hanımın adını teşekkür ederim ilginize
TospikEmirr cahillesohbetikesti ne demek rica ederim. Ben Ümraniye deki şubeye gittim 13 gün önce ümit hanım ordaydı
cahillesohbetikesti TospikEmirr merhaba sizinki dikişli miydi kaç günde iyileşti acaba ben o hastaneyi aradım dikişli yapıyoruz dediler çevremde lazerle daha çabuk iyileşiyor dedi kafam karıştı
cahillesohbetikesti seyydamete maalesef daha değil üstteki hanıma yazdım kafam çok karışık nasıl yapacağım diye
seyydamete cahillesohbetikesti bende cok kararsızımm :((((( cumartesi yaptırmayı düşünüyoruz ama doktor seçeneğimden emin değilim iyi yorumları var evet ama bilmiyorum 😒 barış bağbancı var oda 7500 dedi bugün aradım