yesimatlas2 uyku durumunuz nedir yaşına girince uyku düzenimiz şaştı sürekli uyanıyor ve saldırganlaştı vuruyor sizlerde böyle sıkıntılar yaşayan var mııı 🥲
aysebb yesimatlas2 Evet 12. ayda atak, uyku gerilemesi, ayrılık kaygısı derken birde asabiyet başlıyor 🙄
pinkpanter yesimatlas2 hem saldırgan hem de her şeyi bağırarak yaptırıyor çok üzülüyorum bu kadar bağırdığı için normal mi bilmiyorum tek uyku mu yapıyor peki bebeğiniz gündüz uyutmakta çok zorlanıyorum tek uyku uyuyor
SweetMom__ yesimatlas2 ilk yaşına girer girmez 1 hafta düzensiz sonra düzene girdi hiç zorlamıyorum 😊 zorlayınca inat ediyor🙃
Hasekihurremsultan1 yesimatlas2 bizde öyleyiz çok saldırganlaştı uyku düzenimiz de bir sorun yok sadece gündüz uykuları normalde 1.5 saat yaparken 40 dk ya da 1 saat oldu
yesimatlas2 pinkpanter aynı durumdayız tek uyku malesef gündüz problem değil de gece sürekli uyanıyor ağlayarak
pinkpanter yesimatlas2 evet evet benim bebeğim de öyle dalamıyor sürekli ağlayarak uyanıyor gece uykusunda 😞 inşallah bir an önce geçer bu durumları bebişlerimizin
yesimatlas2 Hasekihurremsultan1 gündüz uykularını geçtim gece de hiç uyumaz oldu 🥲 insallah düzelirler beni korkuttu bu 1 yaş sendromu cidden