Arkadaşlar kızın 5 aylık olmak üzere 2 gündür burnu hem çok akıyor hem çok tıkanıyor ve ateşi var. Serum fizyolojik yapıyorum fitil de verdim ama çok ağlıyor yapabileceğim başka bişeyler var mı acaba ? 😔 acaba ayaklarına zeytinyağı sarımsak sürülür mü ?