AzraLina2024 Merhaba kızlar başlık belli kullanıp memnun kaldığınız makineyi yazarsanız sevinirim. İyi kötü deneyimlerinizi marka adıyla yazar mısınız
merrv26 AzraLina2024 profilo çok memnununum çoğu programını kullandım 1,5 senedir bende hiç küçülttüğüne şahit olmadım taş gibi makine
Gulay1 AzraLina2024 Beko km1000X 2 senedir kullanıyorum hiç küçülme yapmadı battaniye mont nevresim herşeyi kurutuyorum