Umutunannesi_ Kaydirak arıyorum elinde olup satmak isteyen varmi çok uçuk fiyat olmazsa sevinirim sıfır fiyatlariyla gelmeyin lütfen
konusamiyorumyalnizcaforum Umutunannesi_ Doğurmayı düşünmeseydim satardım valla kalabalıktan nefret çünkü 🤣
Umutunannesi_ TospikEmirr dolap uygulaması yok gardrosptan kime yazdiysam dönüş olmadı aktif kullanılmıyor sanırsam hesaplar
TospikEmirr Umutunannesi_ hm anladım umarım bulursunuz . Dolap indirip bakabilirsiniz isterseniz tabi. Baktım da uygun fiyatlılar vardı
Umutunannesi_ konusamiyorumyalnizcaforum 😂😂 sizin haklılık payınız var bende sıfirina o kadar para vermek istemiyorum seveceği bile meçhul oğlumun 😂😂
utkummm Birberentanesi aa merhaba bende denizlidenim siz ilk defa denk geldiniz sanırım karşıma,ne tarafta oturuyosunuz 🙂