uffuu merhaba ilk oğlum 9. Ayında bir hafta emekledi sonra kalktı yürüdü. 2. Oğlum 6. Ayında başladı şimdi 9 aylık hiç yürüme isteği yok elinden tutunca bile yürümek istemiyor hemen emeklemeye geçmek istiyor ilkinde emeklesin diye çok uğraştım istemedi ikincide kendi kendine öğreniyor çocuğum o yüzden kendi haline bırakırsanız bence daha iyi emekleme gelişim göstergesi değil diyor doktorlar önemli olan desteksiz oturabiliyor olması . 2. Tecrübeme dayanarak zamanı gelince herşey oluyor becerilerini size göstermesine izin verin o hazır olduğu zaman hepsini yapacak annesi keyfini çıkarın çok hızlı büyüyorlar 🥹