Bal içerisinde botulizmin diye bir şey var bebeklerde çok sıkıntılı durumlara sebep olabiliyor bunlardan biri de solunum yetmezliği. İyilik yapayım derken kötü sonuçlar doğurabilir. Doktora gitmenizde fayda var çünkü ilerlerse yoğun bakımda kalabiliyor bebekler ve 2 yaşına kadar kesinlikle vermeyin tekrar doktorunuz uyarmadı mi sizi? Çok çok geçmiş olsun kısa zamanda iyileşir umarım minik