Biz3kisiyiz_ hayalperest2310 aynı şeyi bende yaşadım bimden aldım yükselen zeka nın ama berbat yapışmıyor düşüyor ben alalı 15 günü geçti bime iade edemiyorum yükselen zekaya yazdım onlarda video çekin falan demiş uğraşamadım daha bi ara video çekip göndereceğim ne diyecekler acaba
LinaElzem Ben kendi sayfasından aldım ama açıkçası çok beğenmedim. Diğer kitapları çok güzel hatta diğer tek kullanımlık sticker kitapları da güzel ama bu tükenmeyen sticker bence hiç güzel değil. İade konusunu isterseniz bir gidip sorun.
hayalperest2310 LinaElzem hiç güzel değil resmen dökülüyor gidip iade edecem 250 tl ye aldım da kızım yapıştırmalı şeyleri çok sever de kızın elinde kalıyor resmen 😂😂😂
hayalperest2310 Alya-Sena iade etmeyi denediniz mi bizim buradaki genelde sorun etmiyor da acaba dedim bunda mı sorun var diye de yorumlar pek iyi değilmiş giderim farklı birşey alırım en azından yapışmıyor diye kızım bile sinirlenip attı kitabı
Alya-Sena hayalperest2310 farkli bir ilcedeki bimden gecen hafta almistim. Kitabi yirtti bile kizim :)
Zerdecal Bende aylar önce bimden almıştım malesef çok kötü ilk yapıştırmada düşüyor güya tekrar yapıştırılabilirmiş… çöpe attım
hayalperest2310 Biz3kisiyiz_ alalı bir saat bile olmamıştı gidip iade ettim valla sorun çıkarmadılar dökülüyor resmen dedim iyiki erken farkettim kızım yırtmadan
Biz3kisiyiz_ hayalperest2310 aa ama fişi yok ki atmışım almazlar o şekilde de 🤦♀️ geçen sordum 15 gün abla falan dediler bana