ymrrrr beequeen evet canım oluyor ama ben kaşıkla karıştırıyorum çalkalanıyorum gaz olmasın diye pütürlü olmuyor ve eczane yada e bebekten almaya özen gösterin
beequeen ymrrrr eczaneden almıştım sıkıntı yoktur herhalde, bende kaşıkla karıştırıyorum ama daha dikkatli olayım Teşekkürler
aysi9898 Golden goatta önerebilirim. Doğduğundan beri kullanıyorum. Biraz pahalı ama değer kabızlkk yok gaz yok muazzam bir mama. Bebeğim 4 aylık
leyoz yarensare44 hipp kullanıyormussunuz acaba doyuruyo mı sizin bebişi benim bebek devamlı içmek istiyor anlamadım ama gazını rahat cıkarıyor diye değistiremiyorum da