Hiçbirşey yediremiyorum ne kahvaltı ne yemek
Değişik şeyler yapıyorum eline veriyorum yok.
Her çeşit yemeği deniyorum yok yemiyor.
Sanki iştahlı gibi ağzını 2 kere açıyor bir daha açmıyor kilitliyor ağzını resmen:
Ne yapıcam bilmiyorum. Lezzetsiz mi geliyor acaba dedim bizim yemeklerden veriyorum yok yemiyor.
Onun yemeklerine artık az salça az tuz atayım lezzetli olsun diyorum yok yemiyor her yolu denedim.
Sadece anne sütü içmek istiyor.
10 aylık daha 1 dişimiz var o da yeni çıktı.
Ne yapmam lazım ?
Kilosu iyi 10 kg.
Demiri düşük çıktı. 9.3 çıktı ondan mı böyle ?
Nasıl yükselticem ki yemiyor.
Kuzu kıyması yapıyorum ıspanak yapıyorum yeşil mercimek herşey yapıyorum. Yemiyor ki nasıl yükselecek ?
Demir damlası sabah veriyorum ama sabaha kadar beni emiyor hiç aç olmuyor ki. O yüzden 1 ml vermeme rağmen mi yükselmedi ?
Sorularıma yanıt versin Allah aşkına kızlar deliricem