Merhaba anneler daha öncede krupla ilgili post açmıştım kısaca özet geçeyim yine oğlum 1 ay önce bir gece aniden nefes darlığı ve köpek havlaması gibi bir öksürükle uyandı hemen acile götürdük krup olduğunu söylediler. Orada hava verdiler sonra antibiyotik kullandık. Köpek havlaması şeklinde olan ses gitti nefes darlığıda kalmadı ama hani boğazlarımız şiştiği zaman öksürünce çıkan o kaba ses varya o kaldı. Doktorumuz akciğer filmi istedi çektirdik temiz çıktı. Kulak burun boğaza yönlendirdi onda da birşey çıkmadı. Ama o kaba ses bir türlü geçmiyor. Ağladığı zaman ve öksürdüğünde zaman zaman çıkıyor hala. Ne yapacağımı bilmiyorum. Başına gelen çözümü olan varsa çok sevinirim