gizemmumayy bisey sorabilir miyim size acaba, geçen çok yağmur yağdı biraz hızlı yürüdüm ama sadece yürüdüm alt karnimda biraz yürürken dokunurken hassasiyet var acaba bir sorun olmuşmudur yoksa daha taze olduğu için normal mi durum, kusura bakmayın belki saçma bir soru ama biraz evham yapıyorum bu konuda korkuyorum iç dikislere dış dikislere bisey olucak diye hareketlerimi bile kisitliyorum 🥺