Arkadaşlar uyku tulumu arayışındayım güzel sıcak tutan terletmeyen memnun kaldığınız markaları söyleyebilir misiniz ben e bebekten aldım ama galiba üşüyor bebeğim evimizin içi 22-23 derece 1 tog aldım ilk gece tişört ve tulum vardı sadece gece sürekli kontrol etttim ama vücudu serindi üşüyor diye dün gece atlet body tulum giydirdim gene aynı vücudu soğuk hatta sabah uyandığımızda tulum ıslanmış bezinden ciş taşmış üşüyor gibi hissettim 😔