2 yaşında ve hala biberonla şu içiyor meyve suyu vs içiyor bardakta içmiyor içeriyorsa zaten. Başka biberonda kabul etmiyor denedim 2 gün boyunca biberonu sakladım belki unutur mecburi bardakta içer dedim ama bi damla içmedi susuz kaldı. Ne yapicam nasıl bırakabilirim biberonu ya duaciniz olurum gerçekten