İyi günler benim yüzümde benlerim var aldırmak istiyorum devlet Hastanesi’nde aliyolarmi acaba Sivas’ta oturuyorum veyada estetik merkezlerini arastryorum güzel alan biyer var mıdır iz kalmasini istemiyorum estetik merkezinde plazma PEN ile yakiyolarmis yaptıran memnun kalan varsa bana ulaşsın lütfen