Merhaba güzel anneler Doktora gittik kızım çok kusuyor 4 aylık ultrasondan bakıldı gaz var denildi doktor sap simplex önerdi Bu damlayı kullanıp memnun olan varmı ? Fiyatı pahalı eğer gerçekten işe yariyorsa almayı düşünüyorum ama ise yaramiyorsa boşuna para vermeyim