Oğlum 16 aylık cuma günü hastaneye götürdüm gitmişken boyunuda sordum evet kısa sınırın altında dedi 1 yaş kontrolundede sınır altındaymış dedi yemesini sordu yiyen bir bebek ve Anne sütüde alıyor oğlum günlük 300-350 ml arası süt içer mama önerdi boyu uzasın dersen mama yazıyım dedi vitaminlerindede eksik yok bu arada kan tahlilide istedim ben mamayı istemedim yiyor anne sütü alıyor vitaminlerinde de eksik yok diye sizce mama yaZdırsammı yani bu durumda mama kullanmak mantıklımı?
Diğer mama istemememin sebebi dogum yapınca sütüm hemen gelmedi oğlum emmedi ucu yoktu gögsümn tututamadı maama alalım sütüm gelene kadar bebek aç açlıktan ağlıyor dediğimde kaynanam maama zararlı ama içiremezsin mama yerine ihlamur vereceğim ben bebeklerimi öyle büyüttm diye çeneledi başımda eşimide sürekli dolduruşa getirdi eşimde mama almadı. Beni kaynanam günlerce uyutmadı gece gündüz kalk süt sağ uyuma bebek acından ölecek diye lohusalığım berbat geçti bunların yüzünden lohusa depresyonunu ileri derecede yaşadım doktor mama yazıyım deyince direk aklıma yaşadıklarım geldi reddettim duyar duymaz. Eşimde doktorun odasından çıkınca niye mama almadık demezmi daha çok gerildim söyledim bebek açken ağlarken acından almıyordun ya şimdi ne değişti sütüm var güzelde yıyor bebek dedim kimse bana mamanın faydasını demedi anca zararlı dediler dedi bende halbuki aylarca anlatmaya çalıştım mamanın gerekli olduğunu