Merhaba tecrübeli anneler 27 günlük bi bebişim var emziriyorum + mama takviyesi alıyoruz sütüm yeterli olmadığı için. Birkaç gündür burnu tıkalı biraz. Pazartesi hastaneye götüreceğim burnunu nasıl açacağımı bilmediğim için🥹 bugün ilk defa fışkırarak kustu beslenirken nefes almada zorluk yaşıyor burnu tıkalı olduğu için acaba o yüzden kusmuş olabilir mi? Defalarca kez boğulur gibi oluyo hemen ters çeviriyorum bu sefer de sinirlenip ağlıyo ememediği için😭 ne yapıcam şaşırdım