kurabiyevarsimitvar efnan77 Eşim “42ydi en son ama kendi adına pasaporta kayıt etmeleri lazım yoksa başka birisinin adında olan hattı taktığında açılmaz” diyor
Angel00 Birdunyabircennetannesi konudan bağımsız iPhone dan xiomi ye geçeceğim kullanabilirmiyim acaba nasıl telefon memnunmusunuz
kurabiyevarsimitvar Angel00 ben ıphone bağımlısıydım s24 ultraya geçtim Android yani xiaomi ile aynı hemen hemen ve kalite gerçekten kendini belli ediyor ıphone gözüme oyuncak gibi geliyor şuan xpwöqsllwlqs
Angel00 kurabiyevarsimitvar yani kaç oluyor sizin ki hangi serisi tam markasını verirmisiniz xiaominin ? Gözümü aşırı korkuttular kullanamazsın diye zor olur diyorlar ama malum fiyatlardan dolayı geçeceğim yapacak bişeyim de yok açıkçası
Angel00 kurabiyevarsimitvar sorması ayıp ne kadar a aldınız ? Nette 70 bin gordum mümkün degil o fiyata almam cunkü 😁
Angel00 kurabiyevarsimitvar ayyyyy o kadar çıkabilsem yine iPhone alırım aslında🤩😁daha dusuk serisine bakayım o halde teşekkür ederim 💝
Angel00 Birdunyabircennetannesi buna bakabilirim evet uygun fiyatı cok sağol 💕bu tarz bakmıştım bende 12 proyu da araştırayım siz memnunsunuz dmi 😌
kurabiyevarsimitvar Angel00 fiyatı ne bilmiyorum ama s23′de benim çok hoşuma gidiyordu kasası vs çok hoş
Angel00 kurabiyevarsimitvar su geçirmezmiş bu serisi 25₺ aklımda olsun Buda cok teşekkür ederim xiaomi adı altında o kadar çok serisi var ki insanın kafası karşıyor tek bildiğim iPhone dan geçeceğim 😊