Merhaba kızlar,
22 aylık oğlumun aylardır geçmeyen öksürüğü var. Alex alerji testi yaptırdık sonuç bekliyoruz ama bu yağı da çoğu yerden duydum. Kullanımı hakkında bilgisi olanlar paylaşabilir mi lütfen? Ne ölçüde ne sıklıkta hangi durumlarda kullanabilirim ve en önemlisi nereden hangi markayi almaliyim?