mseyma Evim pis ve dağınık, sıcak yemeğim çoğu zaman olmuyor. Kendi aç karnımı zor doyuyorum.
Hiç takılmayın buna. Çoğumuzun evi böyle inanın. Ben de aylarca aynı böyleydi evim pis, dağınık,yemek yok hatta hicbisey yiyemeyip sadece su içtiğim günler bile oldu. Sizin bebeğinizin sağlığı yerinde olsun evin temizliği vs mühim değil. Yapılır onlar. Gün gelicek yine vaktiniz olucak temizlik yemek vs yapmak için. Hep boyje kalmaz bebeğiniz illa ki uykusu düzene giricek. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Siz de sağlıkla büyütün bebişinizi🌸💐💐💐